Monday 16 April 2012

Ups and Downs

Have you ever noticed this up and down cycle in life?  Just when you think you have everything sorted and you are well away, then something happens and you come down to earth with a crash.  Give the devil credit - he is diligent.  He is constantly looking for someone that he can demotivate.  He is constantly seeking to upset you life.  Be it your workplace, your marriage, your relationship with your children, friendships, relationships in church etc etc etc.  He doesn't want you to be happy.  And his favourite game is to make you feel guilty about your past.  Oh he gets so much joy if you get downhearted.

I have just the remedy for you this morning.  I am listening to it right now.  Juanita du Plessis' song "Ek vlieg hoog".  I include the lyrics for you.  May it bless you and lift your spirit!

Apologies to the English speaking people who might not understand the Afrikaans fully.



Hoër as die storms van die lewe, dis onder my.
Hoër as die wind van die verlede, dis agter my.Hoër as die son, na die Lig.Ek vlieg hoog.
‘n Reënboog vol beloftes voor want gister is verby.
Al my drome, ek gaan dit haal.
Want ek vlieg hoog.
Die berge kan maar val om my want ek weet ek is vry.
Ek sprei my vlerke, hoër.
Want ek kan!
Hoër as die wind van die verlede, dis agter my.
Hoër as die son na die Lig.
Ek vlieg hoog.
Hou ek my oë op die wenpaal, voor my.
Hoog bo die son na die Lig.
Ek vlieg hoog.
Ek weet ek sal nie moeg raak nie want Sy hande dra my.
As ek val tel, Hy my op en sê “Jy kan!”
Wat sal ‘n mens aan my kan doen, want ek weet ek is vry.
Ek sprei my vlerke hoër.
Ek vlieg hoog.
Hoër as die wind van die verlede, dis agter my.
Hoër as die son na die Lig.
Ek vlieg hoog.
Hou ek my oë op die wenpaal, voor my.
Hoog bo die son na die Lig.
Ek vlieg hoog.
Hoër as die wind van die verlede, dis agter my.
Hoër as die son na die Lig.
Ek vlieg hoog.
Hou ek my oë op die wenpaal, voor my.
Hoog bo die son na die Lig.
Ek vlieg hoog.
Na die Lig.
Ek vlieg hoog.
Na die Lig.
Ek vlieg hoog. 

Die pad lê gelyk en uitgestrek, my lewe wag vir my.
‘n Arendsvlug op ‘n vaste koers met ‘n engel aan my sy.
 Hoër as die storms van die lewe, dis onder my.
Op die wind van die Here se genade, rondom my.
My asem sal nie opraak nie want Sy asem is in my.
 Niks kan my meer bangmaak nie, niks sal my onder kry.
  Hoër as die storms van die lewe, dis onder my.
Op die wind van die Here se genade, rondom my.
 Hoër as die storms van die lewe, dis onder my.
Op die wind van die Here se genade, rondom my.
Hoog bo die son.
Hoog bo die son.

No comments:

Post a Comment